Tuesday 10 July 2012

Berpantang dengan Shaklee


Sebenarnya saya agak jeles dengan kawan2 lain yg jumpak Shaklee lebih awal.. series, jeles.. hehe.. sebab saya jumpak Shaklee masa anak ke 2 umur 7 bulan. Anak saya refuse susu formula.. Saya pulak zero knowledge of breastfeeding. Alhamdulillah.. Allah hantar Siti Liyana, kenalan lama sekolah menengah utk mencuba Shaklee. First month dengan trial pack set Breastfeeding, second month jatuh cinta, terus sambar Fullset.. ;p

pada mommies yg masih memikirkan confinement solution, cubalah Shaklee, rasalah Shaklee, nikmatilah Shaklee.. anda akan lebih cergas, sihat, dengan Shaklee, InsyaAllah.. tambah2 lagi pada yg berniat utk menyusu penuh - exclusive breastfeeing. Pasti tak akan kecewa.. Saya dah rasai perbezaan diri tanpa Shaklee dan dengan Shaklee.. menakjubkan.!


No comments:

Post a Comment

Any comment?