Tuesday 15 March 2016

Bisnes Online Paling Mudah

Assalamualaikum

Dunia sekarang ni memang semuanya nak cepatkan! Semuanya nak pantas. Hihihi.. jadi sesuai sangat dengan bisnes Shaklee ni. Sebab apa? Sebab segalanya boleh dilakukan online.

Order barang? ONLINE
Register ahli? ONLINE
Kelas nutrisi? ONLINE

Ya.. semuanya online. Paling mudah kan. Sesuai sangat dijadikan bisnes untuk surirumah yang ada kekangan masa. Juga bisnes sampingan bagi yang nak tambah pendapatan. Bagi saya, saya jadikan ia sumber pendapatan utama.
Alhamdulillah.. setahun setengah dah saya berhenti kerja sebagai Pengurus Akaun dan menjadi ibu bekerja di rumah. Pendapatan saya? 4 angka malah lebih daripada gaji semasa bekerja ..

Mahu sertai saya?

012 5299013
Shaklee Distributor Jitra

No comments:

Post a Comment

Any comment?