Monday 17 June 2013

Alhamdulillah

Saya bersyukur dipertemukan dengan Shaklee.. Alhamdulillah
Kerana Shaklee

  1. Saya berjaya menyusukan anak kedua sampai sekarang, umurnya 2 tahun lebih
  2. Saya rasa lebih sihat, lebih cergas. Walaupun tidur malam pkl 12, 1 pagi.. saya masih cergas keesokannya
  3. Saya berjaya menambah pendapatan keluarga. Walapun pada mulanya bermula dengan RM20+, kemudian makin bertambah dari bulan ke bulan. Dan sekarang, sudah stabil 4 angka. 5 angka akan diusahakan yek! hehehe
  4. Saya berjaya menShakleekan keluraga saya. Paling penting suami dan anak-anak, mak dan ayah. Lebih sihat dan ceria. Ibadat juga makin teratur.. Alhamdulillah ya Allah
  5. Saya lebih positif menghadapi masalah dan cabaran. Terima kasih buat mak Shaklee saya, kak Farihah yang banyak guide sampai tahap ini. Group Jutawan juga banyak mengubah hidup saya. Segala tips2 yang dikongsi amatlah bermakna dunia dan akhirat.
Jadi saya ingin bantu tak kira siapa yg ingin maju dan berkongsi kehebatan Shaklee. Saya nak buat jugak saham dunia dan akhirat, utk bekalan saya di sana. Sapa yg berminat jgn segan silu utk hubungi saya ye! Jangan risau, semua org bermula dari ZERO. saya juga! saya akan tunjukkan caranya.





Hubungi
Fiza
Sms/wsup : 012-5299013
Shaklee ID : 882013
Shaklee di Alor Setar dan jitra 

No comments:

Post a Comment

Any comment?