Monday 10 June 2013

Sertai Shaklee

Assalamualaikum..
Dah 2 minggu cuti skolah. Anak pun sedap ja cuti. Ibu lg enjoy.. hehehe.. So hari ni hari MALAS sedunia.. sebabnya kena mulakan rutin back to school. Seterika baju, preparekan anak-anak ke sekolah dan ke rumah tokwan. Jadi, ibu lah org yang paling tak cukup masa pagi2. Yang paling best, puasa lagi! hehehe.. Puasa ganti u oll.. hahaha.. ampun! Sahur ESP dan performance drink supaya bertenaga sepanjang hari.

Hari ni saya terjumpak keratan akhbar UTUSAN Malaysia siarkan sesuatu mengenai Shaklee. Jom kita tengok

Ha... masih ragu-ragu? percaya lah.. ni memang betul Nak tau caranya? boleh.. PM saya di FB ataupun email saya di cerdas2@yahoo.com. Siapa nk rebut peluang ini? Jangan buang masa! Saya sedang menikmatinya dan saya juga ingin bantu anda menikmatinya.


Shaklee independent Distributor 882013
012-5299013


No comments:

Post a Comment

Any comment?