Tuesday 24 June 2014

Makjun oo makjun

Pagi-pagi ni, terjumpa pulak satu post di Shaklee Golden lounge (Secret Group bagi pengguna Shaklee bagi berkongsi testimonial Shaklee).


Mak Aida ni disahkan hati kecut sebab pengambilan ubat tradisional yang banyak mcm ubat resdung tu. Mungkin jugak mak Aida makan makjun. Saya bukan nk condemn makjun tapi tahap keselamatan tu saya ragukan. Kajian juga tak dilakukan untuk pastikan ubat-ubat tradisional ni selamat. Saya dulu pun penah makan ubat resdung.... memang berkesan tapi sejak saya amalkan shaklee (set menyusu : VITALEA, B COMPLEX, VIT C DAN ALFALFA), resdung saya berkurangan. Ini khasiat Vitamin C dan Alfalfa tau!

Apa yg saya suka dengan produk Shaklee ni, ia dijamin selamat. Shaklee ada research center di US, lagipun sebelum prduk dipasarkan, 80 lebih kali kajian dilakukan utk pastikan produk Shaklee SELAMAT. Kemudian Shaklee hantar pulak produk depa ni kepada pihak ketiga (institut luar) utk dikaji lagi..

Jadi, tiada keraguan utk gunakan produk Shaklee ni berbanding ubat tradisional yg dicampur aduk di rumah saja. Tak tau pulak tu kandungan.. jadi, cek betul-betul ya!


Fiza
Shaklee Independent Distributor
Jitra Alor Setar
012-5299013

No comments:

Post a Comment

Any comment?