Friday 26 September 2014

Mealshake yang Osem :)



Anak saya, Harith dulu taknak minum susu. Sebab apa? Masa umur 3 tahun saya tukarkan susu Dutch Lady kepada Anmum.. sebab nak dia gemuk. Hahaha..

Dari sebab itu, lain rasa, terus dia STOP susu. Stop juga nasi dll. Hidupnya hanya makan TEH O kosong dan biskut. Bayangkan betapa risaunya hati ibu! Nurse pun risau sbb katanya boleh undang TALASEMIA.. uishhh.. lagi haru!

Kemudian saya terjebak dengan Shaklee, terjumpa pula dengan MEALSHAKE. Alhamdulillah it works for him. Nasik dah mau makan, SUSU pun sambung minum. Sekarang ni susu apa pun boleh minum. DUTCH LADY, DUGRO, TAMAR COCOA.. semua boleh asalkan susu.. Syukur Ya Allah

Saya mmg jatuh cinta dengan mealshake. Harith juga cakap.. poo poo dah senang!
He'll turn to 7 yo on this 10 September.

Walaupun impian saya nak tengok dia berisi tak tercapai.. sekurang-kurangnya dia jarang sakit. Dulu, sejuk sikit cuaca, selsema. Minum ais, selsema. Sekarang ni kalau demam pun, baik sendiri.. tak sempat makan ubat sbb awal-awal lagi ibu suap nutriferon. Sungguh saya bersyukur, tak pernah sekalipun anak saya ni WARDED. Alhamdulillah
_______________
Noorhafiza | SID 882013
☏0125299013

#ShakleeEffect #s2uFamilies #s2united

No comments:

Post a Comment

Any comment?