Thursday 25 February 2016

Kulit Menggerutu kembali Licin

Assalamualaikum!

Hari ni saya nak share satu testimoni cystomer saya sendiri, Puan Siti Khadijah Razami dari Pulau Pinang.

Masalah beliau adalah, kulit yang berjerawat teruk dan bernanah. Kami ditemukan apabila beliau ingin mendpatkan bantuan masalah kulit. No tel say 012-5299013 beliau dapat dari sepupu saya yang bekerja sekali beliau, Kak Eda Buhri. Terima kasih kak eda, jasa mu dikenang. Nampak kan perbezaan kulit dahulu dan sekarang. Alhamdulillah beliau istiqomah walaupun pada permulaan set kulit cantik ni, healing crisis semakin teruk. Jerawat keluar dengan banyak sekali. Itu bermakna proses membersihkan kotoran sedang berjalan. Saya nasihatkan beliau teruskan juga rejim pembersihan.. hehehhe.. nah hasilnya setelah beberapa bulan. Puas hati! Syukur Alhamdulillah



Set yang saya cadangkan tentulah set kulit cantik iaitu


  • SUSTAIN RELEASED VITAMIN C - Mencantikkan kulit, membunuh bakteria
  • B COMPLEX - membetulkan aliran darah, menenangkan, mengurangkan stress punca jerawat
  • ALFALFA COMPLEX - membersihkan kotoran dalam darah, mencuci darah, detoks
Pasti semua orang tahu set ini kan.. ya, tapi tak ramai pengedar Shaklee yang berpengalaman untuk beri nasihat bagaimana nak dapatkan kulit seperti Puan Siti ni.. hehehe.. jadi jika nak tahu caranya, jadilah customer saya! Ya, saya pengedar Shaklee nombor 1 di Jitra :)

Atau cik adik cik puan nak order sendiri?  order di sini ---->  SET KULIT CANTIK

Kemudian jangan lupa hubungi saya untuk dapatkan hadiah istimewa ok! 012-5299013

Fiza 012-5299013 Shaklee Jitra

No comments:

Post a Comment

Any comment?