Wednesday 15 February 2017

Vivix kembalikan Buah Pinggang Ayah saya


Hari ni saya nak share kan kisah anak solehah hadiahkan vivix pada ayahnya.

Credit pada Ustazah Mariyam Shaari

MY SUCCESS STORY

Asalnya ayah yam ada kencing manis..jantung.. kami bagi vivix kat ayah.. moga-moga ada perubahan...

Sehinggakan Vivix ni, antara suplement kegemaran ayah yam. Ayah yam sebelum ni , ada masalah kerosakkan buah pinggang pada sebelah kanan sejak 2009.. Dan sebaik ayah saya amalkan vivix selama 3 bulan berturut-turut untuk kencing manis dan jantung pada tahun 2014. Alhamdulillah, dengan izin Allah, suatu ketika ayah saya pergi check up dengan Dr pakar untuk check up semua organ dalaman,al maklum ayah saya kaya penyakit antaranya Diabetis, Jantung, Buah Pinggang Rosak, Gout dan pernah terkena minor strok.

Ayah sendiri cakap yang Doktor Pakar terkejut, "En Sa'ari! buah pinggang encik dah mula berfungsi balik lah." Syukur sangat, Bukan buah pinggang sahaja mula berfungsi balik, tapi kencing manis dah terkawal, gout mula larikan diri dari ayah. Alhamdulillah. Mak sayapun amalkan vivix, seronok sangat tengok mak,ayah saya sihat. Tiada apa yang saya mampu balas melainkan usaha untuk bantu pulihkan kesihatan mereka untuk mereka beribadah.


Vivix hanyalah ikhtiar untuk mencegah. Vivix sangat berbaloi. Cubalah,pasti anda teruja! :) Yang sihat, Tak perlu tunggu sakit untuk memulakan


Alhamdulillah saya seronok sebab vivix bantu kembalikan buah pinggang ayah saya...😊😀

Ni gambar saya dengan Ustazah Mariyam semasa di Langkawi. Share makan lamb chop. hehehe

Fiza 012-5299013 Shaklee Jitra

No comments:

Post a Comment

Any comment?