Thursday 28 August 2014

Herbal blend Hilang gatal

Assalamualaikum

Semalam alkisahnya.. kaki suami saya kena gigitan serangga.. tak pasti jenis apa.. tapi jadi macam dalam gambar ni (ehsan encik gugel)


Jadi saya sapu la SHAKLEE HERBAL BLEND. Kebetulan pula stok sampai semalam kat Shaklee. makanya saya borong la 20 tiub untuk customer-customer tersayang. Ramai dah dok tanya sejak sekian lama. Tak sangka la muncul semula. Dalam 10 minit sapu, gatal dan bengkak semakin berkurangan.. Alhamdulillah.. yang bestnya, Herbal Blend ni bukan saja orang tua boleh pakai, baby pun boleh untuk ruam lampin, sengal-sengal tubuh masa demam. Ni antara fungsi dan kegunaa herbal blend



Budak-budak ekzema sesuai sangat la pakai krim ni.
Kena air panas ke.. uish.. kesian kan.. mcm testimoni ni. Hari ke 9 dah licin muka adik Haziq!



Kisah adik Haziq :

“Haziq ini sedang melihat longgokan sampah di luar rumah yang sedang dibakar. Tanpa disedari, ada sebotol air freshener ambi pur dalam longgokan sampah tersebut. Jadi, bila dah pressurised … meletuplah jawabnya dan api yang menyala tadi terus menyambar muka si Haziq.”

” masa kena tu liza sapu dengan herbal cream..esok pagi cuci tempat terbakar dengan basic h dan sapu herbal cream.keesokkan tempat terbakar jd hitam sesangat cm dlm gambr tu..next day kulit yg terbkar dh menggelembung. bnyk tempat gakla yg menggelembung..hari ke3 kulit dh kering dh menggelupas ckit2.smpila hari ke 9. totally kulit dh habis menggelupas.tgglproses nk ilangkan parut jer. liza sapu dengan vit e 3x sehari..dlm pada masa yg sama liza bg haziq mealshake, chewable vit c ”

Herbal Blend ni, diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi (horse chestnut, bunga yarrow, daun sage, dan juga rosemary). Ia telah diuji secara klinikal bagi melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah, seperti tumit, lutut dan siku. Ia dingin, bermentol dan tidak berminyak.

HORSE CHESSNUT

ROSEMARY - boleh halau nyamuk tau!

Daun Sage Putih

Bunga Yarrow Kuning (putih dan merah pun ada)
Amacam? best kan HERBAL BLEND SHAKLEE ni... no chemical tau.. sebab tu elok sangat untuk kulit baby yang maha halus dan gebu gebas tu.. hehehe.. nak dapatkan produk HOT ni? RM27.50 aja.. tahan setahun oooo.. nak harga lagi best? 

Cepat hubungi saya
Fiza 012-5299013
COD SHAKLEE ALOR SETAR, JITRA, KANGAR

No comments:

Post a Comment

Any comment?