Saturday 14 March 2015

Berpencen dengan Shaklee

Alhamdulillah

Saya memilih syarikat yang tepat untuk berpencen. Sesuatu yang menawarkan keuntungan dunia dan akhirat!
Macamana tu?

Dengan shaklee, kami dapat bantu lebih ramai orang sihat. Jadi.. bila sihat.. sudah tentu kita dapat ganjaran pahala. Bila orang tu pula sihat dan dapat beribadat dengan sempurna, bertambah-tambah lagi pahala kita. Kemudian, kita bantu pula orang di bawah kita bebas masalah kewangan.. insyaAllah orang tu pula bantu orang sekelilingnya sama seperti kita. Bukankah pahala itu berantai dan tidak putus-putus?

Ini yang saya namakan keuntungan akhirat.

Bagaimana pula dengan keuntungan dunia?

Shaklee tawarkan 3 c

CASH

CAR

CONVENTION

Selesai sahaja anda mendaftar sebagai ahli, anda terus boleh promosikan produk. Daripada jualan.. anda akan dapat untung runcit sehingga 30%. Selain itu, bonus jualan juga ditawarkan serendah 5% hingga setinggi 21% bergantung pada komitmen anda mempromosikan produk. Shaklee tidak langsung mengamalkan skim piramid di mana anda memperoleh ganjaran apabila mendaftar ahli baru. NO PAIN, NO GAIN. Sangat adil!

Apabila anda sampai di satu tahap, di mana anda membuat jualan terkumpul tertentu sehingga mencapai tahap car bonus, 3% tunai akan ditambah pada bonus jualan anda. Shaklee tidak pernah memaksa ahlinya untuk membeli kereta walaupun ia dinamakan bonus kereta. Hihihi nak beli bas pun boleh! Bonus kereta pertama saya daripad Shaklee berjumlah RM700 tau. Alhamdulillah cukup untuk melunaskan bayaran pinjaman perumahan setiap bulan. Best!

C Ketiga pula.. convention. Ini merupakan reward melancong luar dan dalam negara. Tahun lepas, saya berjaya mendapat 2 tiket penginapan 5 bintang di Sunway Resort and Spa selama 3 hari 2 malam. Semuanya ditanggung 100% oleh Shaklee termasuk makan dan minum. Kami juga berpeluang untuk masuk ke Sunway Lagoon secara percuma.. hebat bukan!

Alhamdulillah. Terima kasih Allah atas rezeki ini. Berminat untuk menyertai perjuangan kami? Hubungi saya segera Fiza di talian 012 5299013. Saya bersedia membimbing anda.. Insya Allah .. salam sayang dari Cerdas Cergas!

No comments:

Post a Comment

Any comment?