Saturday 14 March 2015

Happy Birthday to me! Hahaha

Assalamualaikum

Hik hik.. happy birthday to me. Hahaha.. adoi.. kenapa adoi? Sebab birthday saya lambat lagi.. tapi incik suami dah belikan hadiah birthday..

Alkisahnya.. geng shaklee tengah panas dengan pressure cooker noxxa. Jadi saya pun sama-sama excited, suka hati la cerita pasal betapa ajaibnya periuk ni. Dapat pula geng dengan adik ipar Ina, yang beli periuk ajaib ni juga dan kami punya lah syok bercerita pasal ke best an periuk ni. Sampai ayah mertua pun tumpang dengar.. melopong dia. Hahaha.. tak sangka pulak incik suami lebih excited lagi. Hahaha.. lawak bebenor.

Oleh kerana incik suami tak sabar nak tunggu birthday saya bulan May ni.. jadi dia hadiahkan lebih awal periuk noxxa.. kuang kuang kuang! 2 bulan awal okey! Tak kira, bulan may ni nak tuntut adiah jugak. Keh keh keh.. tak reti bersyukur kan ... ehehe...

Makanya... kami pun pi la beli tadi. Mentang-mentang bonus Shaklee dah masuk kan.. saya offer diri untuk guna debit card maybank.. almaklum la... dok kumpul points untuk redeem barang. Harga saya beli periuk ni RM579 sebab saya pakai id Amway adik. Harga orang lain saya tak pasti. Beli di mana? Beli kat branch Amway di Mergong, bangunan kedai berdepan dengan Tesco Mergong.

Dah dapat periuk ni.. apa lagi.. kalut la cari buku resepi.. hahaha... nanti saya kongsikan resepi bila berjaya buat masakan guna periuk ni ok!

Fiza, shaklee Jitra 012 5299013

No comments:

Post a Comment

Any comment?