Wednesday 18 November 2015

Advanced Joint Health Tablet

Assalamualaikum

Hari ni saya rasa haaappy sangat. Pakcik Usop yang bawak van sekolah anak saya yang sulung pagi tadi cakap, anak dia dah pos kan Advanced Joint Health Tablet pada dia..

Kisahnya begini. Beberapa bulan lepas, pakcik turun dari van nak bukakan pintu van supaya anak saya dapat masuk van. Pakcik Usop jalan terhencut-hencut. Saya hairan dan saya tanya.. kenapa?

Pakcik jawab " Jogging semalam, balik dari jogging sakit lutut pulak"
Ooooo.. ni kes sendi ni. Maka saya pun lari masuk ke dalam rumah dan bagi pakcik cuba AJHT ni. Alhamdulillah lepas 3 hari, pakcik cakap sakit lutut semakin kurang, maka dia pun berkenan nak order AJHT ni. Tapi... dia tak mampu pulak nak ambil sebotol, Jadi saya bagi la AJHT yang husband punya. Husband tak nak makan.. (husband ku memang susah benor makan supplement walhal lutut tu sakiiiittt akibat tergelincir main badminton)

So, bagi la pada pakcik tu.. alhamdulillah.. semakin berkurang sakit dan dah takda lagi terhencut-hencut tu. Lama jugak la pakcik ni tak order-order lagi walaupun dah sebulan. Confirm la dah habis sebotol kan.. Saya pun kompius jugak la.. Jadi, saya pun tanya stok AJHT pakcik Usop ada lagi ka? (soaalan berlapik gitu.. hehehhe)

Dengan happynya... pakcik bagitau.. Anak pakcik yang dok KL tu dah pos kan pada pakcik.. Alhamdulillah.. syukur, pakcik ada anak solehah pakcik!
Walaupun dok jauh, anak pakcik berbakti dengan cara lain.. hehehe.. tapi, sempat lagi saya pesan.. pakcik kalau habis stok habaq kat saya.. jimat duit pos.. waakakakaka....


Siapa nak cuba AJHT ni boleh wsap saya segera ya 012-5299013. Dalam web shaklee dah habis tau. Saya masih ada stok sebab beli banyak. Favorite pakcik di kampung.. Nak mudah, boleh juga hubungi saya di fb.. 

Fiza 012-5299013 Shaklee Jitra

No comments:

Post a Comment

Any comment?