Saturday 18 April 2015

Buang angin dengan Garlic Complex

Biasanya semasa proses pantang - dalam pantang orang perempuan selepas melahirkan anak, perut kita jadi sensitif kan..

Perut berangin bila


  • salah makan
  • lambat makan
  • sentitif pada makanan tertentu
  • duduk di tempat sejuk
  • pasang kipas terlalu kuat
Padahnya.. ibu mudah sakit perut. Bila sakit perut, menyusu pulak anak.. anak pun terjangkit sama.. maka terjadilah kembung pada baby.

Jadi apa yang saya makan bila jadi perut angin?

Saya makan garlic Complex dari Shaklee.. kenapa?


Alisin merupakan sebatian aktif daripada bawang putih yang menyumbang kepada pelbagai manfaat kesihatannya. Alisin tidak terdapat di dalam bawang putih“biasa” – ia dihasilkan apabila bawang putih dihiris halus atau dihancurkan.
Bawang putih telah lama digunakan secara tradisional untuk melegakan batuk, demam selesema dan melancarkan peredaran darah.*
Setiap tablet Garlic Complex Shaklee mengandungi 500 mg bawang putih.
Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Senang kan.. hihihi.. ini la Garlic Complex
Shaklee

Tekan sini untuk tengok video kebaikan garlic

GARLIC

Cara makan
2-3 biji sehari atau
Makan 2 bj garlic complex setiap kali selepas makan..

Saya sangat berpuas hati!

Nak cuba?

hubungi saya di FB atau wsap 012-5299013 Harga terbaik untuk anda.
Nak jimat pos? Saya hantar di seluruh kawasan Jitra :)
Pos seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Any comment?