Wednesday 8 April 2015

Kegembiraan yang dikongsi setelah 6 Tahun mencuba untuk Hamil

Assalamulaikum

Hari ini saya nak kongsikan berita gembira daripada kakak saya sendiri, Watie Akib.

Beliau ni seorang businesswoman, ada travel dan event company sendiri, juga seorang baker dan sangat pandai memasak. Bila free, beliau akan terima juga tempahan catering di sekitar kawasan Seri Kembangan. Jadi boleh bayangkan la betapa sibuknya kak Watie ni. Ada sorang anak perempuan dah masuk umur 6 tahun. Jadi, opkos la nak tambah baby lagi memandangkan umur pun dah semakin meningkat, sekarang 39 tahun.

Jom saya kongsikan kisah kak Wati

Assalamualaikum
Kali ni terpanggil nak berkongsi dengan semua. Mula2 malu.. tapi bila difikirkan boleh membantu org lain.. saya rasa x salah saya berkongsi berita gembira di sini

Alhamdulillah.. setelah 6 tahun berehat .. akhirnya saya disahkan hamil sekali lagi. 2 tahun sudah saya mengalami keguguran setelah kandungan berusia 7 minggu.

Kali ini..kandungan telah berusia 9 minggu. Saya cuma berdoa dan tawakkal kepada Allah supaya kali ini ada rezeki..insyaAllah.

Dah bermacam2 produk saya ambil..termasuk.jamu. bayangkan balik kampung semua org tanya soalan yg sama.." bila nak tambah lagi?.. balik kg mertua.. org tanya.. kapan lagi...tambah dedeknya.. hehehe. Tension jugak lama2..

Saya pejam mata..tinggalkan semua produk lain.. termasuk.jamu2... saya istiqomah dengan gla dan alfalfa. Tutup mata..pekak kan telinga. Saya consume gla setiap hari..alfalfa setiap hari. Ada ja masalah period sikit atau sakit..rujukan saya...adik saya sendiri Noorhafiza Mohamad Akib.

6 bulan tanpa jemu makan secara consistent, Alhamdulillah...syukur...berkat doa dan usaha tanpa jemu..

Rakan2 yg masih belum ada anak...atau sedang mencuba.. amalkan..gla.
Alfalfa. Suami.makan zinc dan vit e

InsyaAllah...berdoa sentiasa. Syukur Alhamdulillah.

Doakan kali ini rezeki saya hingga 9 bulan.. 


Anda nak cuba? boleh ikhtiar dengan supplemen Shaklee. Hubungi saya untuk nasihat percuma di 012-5299013 atau pm saya di FB -->>SINI

Nak dapatkan suplemen Shaklee tanpa kos pos? boleh COD di kawasan Jitra atau Alor Setar juga ya!


No comments:

Post a Comment

Any comment?