Sunday 16 August 2015

EH awak ada NYCTALOPIA!


Kenapa perlu pilih Carotomax Shaklee jika dibandingkan dengan Vitamin A yang lain?


  1. Lebih selamat dari Vitamin A - Penemuan terawal vitamin pada 1912 mendapati pengambilan vitamin A secara berlebihan boleh mnyebabkan toksitisi. Namun pada 1932, saintis menemui beta karotena (salah satu komponen vitamin A) dan didapati beta carotena selamat untuk pengambilan
  2. Mempertingkatkan penglihatan - ia menghasilkan "ungu visual' yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti NYCTALOPIA (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatisma, XEROPHTHALMIA (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags, dan gegelung hitam mata.
  3. Meredakan penyakit kulit - pengambilan yang banyak dan konsisten akan meredakan masalah kulit seperti PSORIASIS, SENILE PLAQUE, KULIT KERING, KULIT GUGUR, JERAWAT DAN AKNE.
  4. Melindungi ephythelial - memelihara laipsan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.
  5. Melawan kanser dan Oksidasi - pengambilan yg konsisten mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti kanser, terutama sekali kanser paru paru dan payudara. Ia mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel- sel mati teroksida.
  6. Menghalang jangkitan - carotomax merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru, batuk, hepatitis, athma, flu dan selsema
  7. Menggalakkan perkembangan Normal dan Sihat - merangsang perkembangan kanak-kanak dan remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem pembiakan dan juga menghasilkan sperma yang sihat.

No comments:

Post a Comment

Any comment?